Cardul care iti monitorizeaza bunatatea

Ti s-a intamplat vreodata sa vrei sa treci o batranica strada sau sa vrei sa imparti umbrela cu un necunoscut, dar sa nu o faci de teama unei reactii penibile? La asta s-au gandit cei de la KIND Snacks cand au creat un card de fapte bune transmisibil, pentru a incuraja oamenii sa faca astfel de gesturi mai des.

KINDED este o miscare lansata de KIND (www.kindsnacks.com), un brand australian de batoane naturale cu fructe uscate si alune. Prin crearea cardului KINDED, echipa de la KIND isi propune sa inspire fapte de bunatate neasteptate.

Cum te poti implica? Foarte simplu! Obtii un card KINDED, urmand instructiunile de pe site-ul www.kinded.com. Apoi faci un act de bunatate, fie ca te oferi sa ajuti pe cineva cu plase grele, fie ca oferi o umbrela intr-o zi ploioasa sau maruntis cuiva la o casa de marcat. Dupa asta daruiesti cardul persoanei ajutate, explicandu-i despre ce este vorba si rugand-o sa il dea mai departe.

Si aici incepe partea frumoasa: pentru ca fiecare card are un cod unic, poti urmari online ce fapte bune a generat cardul tau si cat de departe a calatorit in lume!

Pana azi s-au adunat pe site 747 de KINDINGS, demonstrand ca uneori oamenii au nevoie de un mic impuls pentru a face gesturi frumoase. Ca o motivatie in plus, posesorii cardului care aduna cele mai multe fapte bune pana la 29 ianuarie 2010 vor primi ajutorul echipei KIND pentru a realiza the Great KINDING, un gest de bunatate cu un impact mare.

Noua ne-a placut foarte mult ideea, in primul rand din perspectiva bunatatii pe care o poate genera in jur, dar si din perspectiva strategiei de marketing folosite. Pentru ca miscarea KINDED demonstreaza ca, in societatea actuala de consumatori suprasaturati de marketingul agresiv, marketingul experiential, in care noi credem cu tarie, este cel mai puternic instrument de comunicare. Si ce alt sentiment poate fi experimentat mai puternic decat un act de bunatate? :-)

tu ce zici despre asta?

Tags: , , , , , , , ,

    imprastie vorba!




FeedWind