Sarbatorile de iarna, un exercitiu pentru succes

Indiferent de criza sau de restrictiile de venituri, cu ocazia Sarbatorilor de iarna romanii gasesc loc in buget pentru bunatati si cadouri. Iar atunci cand intra in magazinul vostru, ar fi bine sa ii asteptati pregatiti. Desigur, daca magazinul are un design corect, mercantizare buna si un traseu bine gandit pentru client, nu trebuie refacut, ci doar optimizat in raport cu ce anume isi doresc oamenii iarna. (…)

Totul pleaca de la client, iar in aceasta perioada lumea e grabita, agitata si pare ca  toti oamenii fac cumparaturile pe ultima suta de metri. (…) De aceea, in toata graba, alocati mereu o persoana care sa se asigure ca totul arata impecabil, chiar si spre sfarsitul zilei. (…)

Organizarea magazinului se poate diferentia si in functie de zona geografica in care se afla. Ardelenii stiu ca nimic nu se compara cu un cozonac cu mac preparat ca la mama acasa, asa ca n-ar strica sa plasezi si un raft de condimente si mac langa cel de faina. (…)

O semnalizare corecta a produselor cautate intr-un anumit sezon poate ajuta la fluidizarea traficului in magazin. Stim ca iarna carnatii, carnea de porc,  soricii  sunt principalele produse cautate. Mai bine le punem impreuna in acelasi galantar si le semnalizam vizibil, cu un sticker colorat.

V-am facut destul de curiosi? Puteti afla mai multe tips&tricks despre cum se vad Sarbatorile in magazine din cel mai recent numar al Magazinului Progresiv, citind articolul marca pastel.

tu ce zici despre asta?

Tags: , , , , , , ,

    imprastie vorba!




FeedWind