Cumparaturile sunt pentru unii ca o vizita la dentist

Dupa portretul realizat cumparatorilor care iubesc experienta, ne dam intalnire cu un reprezentant al cumparatorilor cumpatati, fara stare – Fretting Frugals. Pentru a ne fi mai usor, vom folosi numele Gary, asa cum a fost botezat de realizatorii studiului „The Complex Shopper”, Integer Group.

Categoria Fretting Frugals este dominata de barbati, de aici si numele, iar varsta medie este de 43 de ani. Asadar, cum face cumparaturile Gary? Ei bine, cel mai important lucru: nu este deloc incantat de experienta cumparaturilor, asezand-o pe acelasi nivel cu vizita la dentist. Asadar, nu vrea sa o faca, dar stie ca este nevoit.

Gary este urmarit de sentimentul ca ar putea lua decizia gresita, ceea ce face experienta extrem de frustranta. Mai mult, se simte depasit de situatie, iar pretul este important. Tocmai de aceea, pentru a-l castiga, el trebuie sa primeasca confirmarea ca face ceea ce trebuie, de fiecare data cand viziteaza magazinul “pentru a-si face o idee”, iar asta se poate intampla de trei sau chiar patru ori. Asta inseamna ca poate incerca sa amane decizia de cumparare cat mai mult sau poate transfera responsabilitatea altcuiva.

Oricum, increderea este calea spre cucerirea lui Gary, incredere care trebuie castigata, meritata si apoi pastrata.

Gary

tu ce zici despre asta?

Tags: , , ,

    imprastie vorba!

Comentarii

  • Cumparaturi rapide sau o prietenie digitala cu brandul? « Pastel Blog / 07 Mar 2012 12:14

    [...] Patricia si Gary, ajungem din nou la o categorie dominata de barbati, cumparatorii pasivi – Passive [...]




FeedWind