Cumparaturi rapide sau o prietenie digitala cu brandul?

Dupa Patricia si Gary, ajungem din nou la o categorie dominata de barbati, cumparatorii pasivi – Passive Purchasers, reprezentata cu mandrie de Dale, 49 de ani.

Acesta castiga foarte bine si face cumparaturile rapid si usor, fara nici un fel de emotie. Vede experienta cumparaturilor ca fiind o simpla tranzactie si nimic mai mult, ceea ce se eflecta si in timpul foarte scurt dedicat research-ului.  Mai mult, faptul ca a investit o suma considerabila printr-o achizitie nu inseamna ca va deveni loial acelui brand.  Simplitatea este cheia in cazul lui Dale.

In ultima categorie de cumparatori, aventurierii sociali – Social Adventurers, o intalnim pe Allison, o doamna de 41 de ani (desi aceasta este singura categorie impartita egal intre barbati si femei, 50%-50%).

Allison considera ca achizitiile facute ii reflecta stilul si personalitatea. Tocmai de aceea, vrea sa se asigure ca ia decizia corecta si, pentru asta, dedica mai mult timp research-ului. Ii place sa mearga la cumparaturi si nu se teme de cheltuieli.

Cei doi termeni care o caracterizeaza cel mai bine sunt: „urban” si „mobil”. Cum se traduc acestia in atitudinea lui Allison? Se conecteaza cu brandul in social media si, tot prin acelasi canal, le impartaseste si celorlalti experienta sa. Se pare ca Allison reprezinta cel mai bine cumparatorul de maine. Asadar, sa ii analizam portretul detaliat…

tu ce zici despre asta?

Tags: , , ,

    imprastie vorba!




FeedWind