Sportul, parte din strategia de CSR a companiilor

Dupa cum stiti, domeniul CSR-ului nu ne este strain. Prin intermediul campaniei si asociatiei Sport pentru Viata, initiata de Gabi Szabo, am invatat multe despre domeniu. Am lansat asociatia in 2006, intr-o perioada in care sportul de masa si promovarea miscarii nu erau „in trend”. E greu sa fii printre initiatori, mai ales ca responsabilitatea este mult mai mare.

Targetul initial a fost reprezentat de copii, pornind de la datele ingrijoratoare privind obezitatea infantila, precum si de la ideea ca acestia sunt adolescentii si adultii de maine. Invatand de acum cat de important este sportul pentru sanatate, vor pastra „obiceiul” de a face miscare si cand vor fi mari.

Pornind de la ideea ca sportul trebuie facut cu si din placere, si mereu cu zambetul pe buze, am organizat numeroase proiecte frumoase: Arenele de Joaca, Sportur, Acasa pe podium etc.

Inca de la inceput, am avut alaturi numeroase companii care au inteles cat de important este sportul, ca parte a strategiei de CSR. Astfel, Sport pentru Viata a avut ca parteneri: GDF SUEZ Energy România, ING, Bonduelle, Zepter, Heidi Chocolat, Astra Asigurari, Banca Transilvania etc.

Ulterior, am trecut si de cealalta parte, oferind suport diferitelor companii pentru implementarea propriilor proiecte din domeniul sportiv. Mesajul comunicat este acelasi: „incurajam practicarea sportului pentru ca ne pasa de sanatatea angajatilor si de cea a intregii comunitati”.

Timp de 4 ani am organizat Crosul Petrom, adunand mii de oameni, angajati Petrom sau nu. Numarul mare de participanti a confirmat necesitatea prezentei acestui domeniu in cadrul strategiei de CSR a companiei. Drept urmare, vorbim de un eveniment cu traditie.

In 2011, TenarisSilcotub, o alta companie responsabila din punct de vedere social, a decis sa isi concentreze mai bine eforturile si in domeniul sportului. Tocmai de aceea, in mai si octombrie, am organizat doua editii ale proiectului Ziua Sportului, la Zalau si Calarasi.

Asadar, sportul este o componenta importanta a responsabilitatii sociale, iar in 2012, continuam sa sustinem eforturile companiilor de a-l promova prin proiecte de impact, care sa le ofere participantilor o experienta placuta, convingandu-i sa il integreze in viata de zi cu zi. Va fi un an in miscare!

tu ce zici despre asta?

Tags: , , , , , , , , , ,

    imprastie vorba!




FeedWind